Costurile de transport sunt de 25 lei/comanda in orice localitate din Romania. Daca valoarea comenzii depaseste 600 lei atunci transportul va fi gratuit pe teritoriul Romaniei.
Odată ce ai efectuat cu succes o comandă, începe procesul de livrare a produsului dorit de tine. În ceea ce privește termenul expediere, exista mai multe posibilitati:
• Expediem produsul dorit de tine în 24 de ore din momentul finalizării comenzii, în condițiile în care produsul se află deja în stocul magazinului nostru.
• Expediem în 7 zile – Dacă produsul comandat de tine nu se află în stocul nostru, acesta trebuie livrat din stocul producătorului.
• Expediem în 7 zile daca ai comandat un produs personalizat. Livrarea se poate efectua in 24-72 ore de la expediere in functie de firma de curierat.
POLITICA DE RETUR
Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele și fără nici o urmă de folosire, deteriorare sau uzură. Vă rugăm să păstrați factura și chitanța! Fără factură și chitanță, produsul nu poate fi returnat.
Clientul va suporta cheltuielile de expeditie a produselor pe care le returnează, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea directă. (Fan Courier, DPD, Same Day).
Produsele personalizate la cererea clientului nu se pot returna.
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
• Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
• Produsele care nu au fost ambalate exact cum au fost primite.
• Daca etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
• Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
• Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
• Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
• Produse din categoria Jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosință, body-uri, chiloți,etc.)
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ”Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 15 zile lucratoare de la primirea coletului. Consumatorul suportă doar costurile directe
legate de returnarea produselor.
Paşii pe care trebuie să îi urmezi dacă vrei să returnezi un produs:
1. Trimite un email la adresa contact@hainutetrendy.ro sau ifrim.claudia@yahoo.com cu privire la decizia de returnare a produsului, in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului.
2. Emailul trebuie sa contina: numar comanda, produsul pe care vrei sa-l returnezi, cont IBAN unde doresti restituirea banilor, numele titularului de cont.
3. Ambaleaza produsul exact asa cum l-ai primit si expediaza-l la adresa: Fantasia Land srl, Iasi,Calea Chisinaului nr. 29, stand E57-59, tel: 0740248582, in maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului. Achita contravaloarea transportului.
Expedierea se va face doar cu unul din curierii Fan Courier, DPD, Same Day. Nu vom accepta colete care nu au transportul achitat de client. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.
4. Dupa ce produsul ajunge la noi si se incadreaza in politica de retur, vei primi banii in contul indicat de tine in emailul trimis, inclusiv taxa de transport pe care ai achitat-o cand ai primit produsul (20 lei). Restituirea banilor poate dura maxim 10 zile lucratoare.